Saturday, October 1, 2016

Mckinsey Se Sewe Grade Van Vryheid Vir Groei

McKinsey se Sewe grade van vryheid vir Groei Nuwe geleenthede vir Sukses © iStockphoto nicolamargaret Hoe kan jy 'n nuwe geleenthede om inkomste te verhoog identifiseer? Sommige organisasies gebruik samesmeltings of verkrygings te groei, terwyl ander nuwe produkte te ontwikkel of uit te brei na ander markte. Dit is alles bruikbare; Maar sommige leiers gebruik dieselfde benaderings keer op keer. As jy geneig is om te vertrou op dieselfde geleenthede vir groei, is jy geneig om te mis nie uit op ander wat meer voordelig of minder riskant kan wees. In hierdie artikel, sal ons die Sewe grade van vryheid vir Groei & ndash verken; 'n instrument wat jy kan gebruik om geleenthede te identifiseer vir uitbreiding wat jou anders kan miskyk. Oor die Tool Mehrdad Baghai, Stephen Coley en David White, vennote by McKinsey and Company, ontwikkel die sewe grade van vryheid vir groeimodel en gepubliseer in hul 2000 boek, "Die Alchemie van Groei:. Praktiese insigte vir die bou van die blywende Enterprise" Hulle het die model om die beperkings aanspreek dat baie leiers onbewustelik toepas wanneer hulle dink oor hoe om hul besighede te groei. Elke "graad" jou help om jou verstand te open en te breek uit gewoonte denkpatrone. Die Sewe grade van vryheid vir groei is: Verkoop bestaande produkte aan bestaande kliënte. Die verkryging van nuwe kliënte in bestaande markte. Die skep van nuwe produkte en dienste. Die ontwikkeling van nuwe waarde-aflewering benaderings. Moving into nuwe geografiese gebiede. Die skep van 'n nuwe bedryf struktuur. Die opening van nuwe mededingende arena. From: "Die Alchemie van Groei: Praktiese insigte vir die bou van die blywende Enterprise" deur Mehrdad Baghai, Stephen Coley en David White. Uitgegee deur Perseus Publishing, 2000. Hoe om die sewe grade Pas Kom ons kyk na elke graad op sy beurt, en kyk wat jy kan doen om die meeste van nuwe geleenthede te maak in elke area. Dit is die beste om die grade agtermekaar te ontleed, aangesien hulle meer kompleks geword as jy afgaan van die lys. 1. Die verkoop van bestaande produkte wat Bestaande kliënte Jou eerste stap is om te dink oor hoe jy meer van jou bestaande produkte kan verkoop aan jou huidige kliënte. Eerste, kyk na jou bemarkingstrategie. Hoe kan jy kliënte aan te moedig om die grootte of frekwensie van hul aankope te verhoog, of koop ander produkte uit jou reeks? Volgende, kyk na pryse. Het jy mededingend geprys jou produkte of dienste? Hoe kan jy ekstra waarde toe te voeg vir jou kliënte, sodat jy meer vir hulle kan vra? Of kan jy verhoog die volume en maksimeer wins deur die val van die prys? Ook, gebruik gereedskap soos die Brand Pyramid om lojaliteit kliënte se ontwikkeling, sodat hulle is meer geneig om weer van jou te koop. 2. Die verkryging van nuwe kliënte in bestaande markte Die tweede graad van groei kry jy om te oorweeg hoe jy nuwe kliënte vir jou bestaande produkreeks kan lok. Jy sal waarskynlik baie idees oor hoe jy dit kan doen. Maar as jy dit nie reeds doen nie, kyk na die gebruik van marksegmentering om jou mark te verdeel in nis groepe. Kan jy ontwikkel bemarking benaderings wat veral 'n beroep op mense in hierdie segmente & ndash; of om nuwe vorme van kliënte altesaam? Jy kan ook gebruik om die produk Diffusie Hoek na teiken verskillende tipes kliënte, gebaseer op die stadium 'n produk is in in sy lewensiklus. 3. Die skep van nuwe produkte en dienste Met hierdie graad, kyk jy in die ontwikkeling van nuwe produkte en dienste, en die verbetering van bestaande. Gaan jou huidige aanbod. Hoe kan jy dit verbeter om dit meer aantreklik of meer effektief te maak? Om nuwe idees vir produkte te genereer, gebruik 'n kombinasie van rasionele, gestruktureerde denke en 'n dinkskrum. sowel as kreatiwiteit gereedskap soos die Simplex proses en TRIZ. Jy kan PLAAG Ontleding ook gebruik om tendense of veranderinge in persepsies kliënt, wat albei kan wees geleenthede vir groei te sien; terwyl gereedskap soos Kano Model Analise en Doblin se 10 Soorte Innovasie nuttige insigte wat die produk en diens ontwikkeling te dryf kan gee. 4. Die ontwikkeling van New Value-aflewering Benaderings Hierdie graad betrekking het op hoe jy dit hanteer produkte en dienste voor, en as, kom hulle jou kliënte. Hoe kan jy die verbetering van die manier wat jy skep, aanbod en lewer jou produkte te groei te verhoog? Eerste, kyk na jou huidige sakeprosesse. Kan jy waarde toe te voeg deur die verkenning van nuwe benaderings. die verbetering van gehalte. of meer doeltreffend werk. Gebruik waardekettinganalise en Porter se waardeketting om te verstaan ​​hoe jy waarde te skep in jou organisasie, sodat jy kan kyk vir areas waar jy dinge beter kan doen. Sleutel vennootskappe en alliansies kan hier van onskatbare waarde wees, veral as jou organisasie sukkel om die vraag op sy eie te ontmoet. Gebruik die uitkontrakteringsbesluit Matrix om te bepaal watter take wat jy kan uitkontrakteer en wat jy in die huis moet hou. Jy kan ook heeltemal nuwe verkope kanale te verken. Dit kan insluit om aan boord nuwe verspreiders, of vind kreatiewe maniere om jou produkte te kry in die hande van jou kliënte se behoeftes. 5. Moving Into New Geographies Nuwe markte kan opwindende gebiede aan te bied vir groei. Voordat jy begin skandering van die wêreld, maar kyk na die markte wat jy reeds dien. Is daar enige manier om die verspreiding jy het in hierdie gebiede te verdiep? Dan kyk na bereik jou organisasie se op 'n nasionale vlak. As jy net 'n beperkte gebied dien, hoe kan jy uit te brei na nuwe markte by die huis? Waar is jou grootste geleenthede? Dit vind van hierdie artikel Nuttige? As jy dink oor globale markte, gebruik die hok Afstand raamwerk te ontleed watter die beste geskik is vir jou organisasie en wat jy moet vermy word. As jy uit te brei na 'n nuwe mark in die buiteland, gebruik die EPRG Model en Porter se Diamond sodat jou organisasie doeltreffend kan aanpas by die land se kultuur. 6. Skep 'n nuwe bedryf Struktuur Hierdie graad moedig om te sien hoe jy alliansies en verkrygings kan gebruik om jou besigheid te laat groei. Is daar enige organisasies, hetsy in jou bedryf of buite dit, dat jy kan saam met of selfs te bekom om gemeenskaplike doelwitte te bereik, of groter skaalvoordele te skep. Kan jy verhoog jou bedingingsmag of meer invloed op die Regulering met 'n strategiese alliansie of samesmelting? Hou in gedagte dat dit 'n riskante gebied vir groei kan wees, want dit is moeilik om te voorspel hoe samesmeltings en verkrygings sal uitspeel & ndash; baie ander aangespoor het versuim om die verlangde waarde te bereik. 7. die opening van nuwe mededingende arena Die laaste mate van groei behels soek uit geleenthede om te diversifiseer. sodat jy kan uit te brei na nuwe markte en nywerhede. Kyk na jou bates met benaderings soos VRIO Ontleding en kernbevoegdheid Ontleding. Kan jy enige van hierdie gebruik om 'n heel nuwe besigheid te skep? Oorweeg vaardighede en hulpbronne van jou organisasie, insluitend mense, tegnologie en kennis. Belangrike punte Mehrdad Baghai, Stephen Coley en David White, vennote by McKinsey and Company, ontwikkel die sewe grade van vryheid vir groeimodel en gepubliseer in hul 2000 boek, "Die Alchemie van groei." Die model bied 'n raamwerk wat jy kan gebruik om maniere om jou besigheid te laat groei verken. Die Sewe grade van vryheid vir groei is: Verkoop bestaande produkte aan bestaande kliënte. Die verkryging van nuwe kliënte in bestaande markte. Die skep van nuwe produkte en dienste. Die ontwikkeling van nuwe waarde-aflewering benaderings. Moving into nuwe geografiese gebiede. Die skep van 'n nuwe bedryf struktuur. Die opening van nuwe mededingende arena. Die grootste voordeel van die model is dat dit gee jou 'n wye verskeidenheid van geleenthede wat jy kan verken. Hierdie webwerf leer jou die vaardighede wat jy nodig het vir 'n gelukkige en suksesvolle loopbaan; en dit is net een van baie instrumente en hulpbronne wat jy hier sal vind by Mind Tools. Teken in op ons gratis nuusbrief. of saam met die Mind Tools Club en regtig belasten jou loopbaan!


No comments:

Post a Comment