Thursday, September 29, 2016

Forex Trading Vir Beginners - Live Voorbeelde Van Forex Trading

Forex Trading vir Beginners - LIVE Voorbeelde van Forex Trading meer opsies Lesings 53 Video 6 Ure Vaardigheidsvlak beginnersvlak Tale Engels sluit toegang Leeftyd natuurlik beskrywing Hier is alles wat jy nodig het om te weet om te begin handel op die Forex mark vandag! In hierdie kursus sal ek jou wys hoe jy kan neem voordeel van valutabewegings om wins te maak. Ons sal in detail praat oor geldeenhede, Charts, Bulle Bears, kort verkoop, en nog baie meer. Ek sal deeglik verduidelik hoe Forex Brokers werk, sodat jy in staat is om maklik te skei Honest makelaars van die onbetroubare mense is wanneer jy gereed is om 'n Real Trading rekening oop is. Ek het selfs sluit 'n gratis gids om te kies 'n forex makelaar, gebaseer op my eie ervaring van Real handel. In hierdie kursus sal jy ook leer hoe om die Kalender van ekonomiese gebeure, wat noodsaaklik vir Fundamentele handel op die Forex asook ander finansiële markte soos NYSE, Londense Aandelebeurs, Futures Vervang, en meer te lees. Ek sal jou ook voorsien van 'n Forex mark ure agtergrond vir u tydsone, sodat jy moeiteloos te monitor aktiwiteit van Global Forex mark deelnemers gedurende die dag. Daar is niks verborge gehou. Ek openbaar al wat ek weet. nuwe lesings sal bygevoeg word om die kursus voortdurend - teen geen ekstra koste aan jou! Dit is 'n kursus wat sal voortgaan om te groei en te groei. Neem hierdie kursus nou en leer uit my 7+ jare se ondervinding. Vermy die mees algemene slaggate wat 90% van die handelaars te vang! Hierdie kursus is vir beginners! Al wat jy nodig het is 'n oop gemoed en 'n passie om suksesvol te wees! Soos met al my kursusse: jy het onbeperkte leeftyd toegang teen geen ekstra koste, ooit alle toekomstige bykomende lesings, bonusse, ens in hierdie kursus is altyd vry Theres 'n onvoorwaardelike, nooit enige vrae gevra volle 30 dae geld-terug-in-vol waarborg my hulp is altyd beskikbaar om as jy vashaak of 'n vraag - my ondersteuning is legendariese in Udemy Kan nie wag om jou in te sien!


No comments:

Post a Comment